Multiplatformska poslovna škola za marketing, posebno osmišljena za Zagreb Film Festival i održana u sklopu edukativnog programa Industrija, jučer je uspješno završena. Multiplatformska poslovna škola je inicijativa Media Business Schoola osmišljena za Zagreb Film Festival. Vodili su je vodeći europski stručnjaci za publiku, marketing, distribuciju i transmedije: Nadine Luque (direktorica aktivnosti, Media Business School), Yareri Aguilar (koordinatorica tečaja Media Business Schoola), Ian Ginn (Hubbub Media, Nizozemska), Michael Gubbins (Sampo Media, UK), Marco Odasso (709 Media Room, Španjolska), Lisbet Stolberg (Scanbox Entertainment, Danska).
Ovaj dvodnevni tečaja sastojao se od predavanja otvorenih i za javnost te zasebnih konzultacija za odabrane projekte, pod vodstvom stručnjaka-mentora. Na satovima koje su vodili mentori sudionike se poticalo da osmisle višeplatformsku marketinšku i distribucijsku kampanju za svoj projekt.
Polaznici Škole su bili: Vjenceslav Abramović, Bojan Kanjera, Luka Venturin, Vilka Alfier, Karmen Krasić Kožul, Ljubo Zdjelarević, Boris Vidošević, Ivana Marinić Kragić, Jelena Bračun Filipović, Ana Radečić, Iva Brdar, Dijana Mladenović, Sabina Ðogić, Danijel Pek, Janja Glogovac, Davor Rogić, Jasmina Kallay, Matija Šturm.
Sinoćnje druženje u caffe baru Velvet, na kojem su se okupili sudionici, označio je završetak uspješnog izdanja Multiplatformske poslovne škola za marketing na Zagreb Film Festivalu.