ZAGREB FILM FESTIVAL
20.-27.10.2013.

Multiplatformska poslovna škola za marketing na Zagreb Film Festivalu

 


SRIJEDA, 23. LISTOPADA / ZAGREBAČKI PLESNI CENTAR 
9.30-16.00 (predavanja otvorena za javnost),
16.30 -17.30 (konzultacije za projekte) 
ČETVRTAK, 24. LISTOPADA / ZAGREBAČKI PLESNI CENTAR 
10.00-14.00 (predavanja otvorena za javnost),
15.30 - 17.00 (konzultacije za projekte) 

Ukratko o školi
Multiplatformska poslovna škola za marketing program je temeljen na projektima i namijenjen iskusnim filmskim profesionalcima koji žele razvijati korisne, zanimljive i inovativne multiplatformske i distribucijske strategije za projekte.

Multiplatformska poslovna škola koristi prilike koje digitalni mediji i međuplatformske strategije nude radi optimizacije vidljivosti i realizacije projekata na tržištima, a s naglaskom na privlačenju publike i brandova te potenciranju komercijalne vrijednosti projekta.

Multiplatformska poslovna škola je inicijativa Media Business Schoola osmišljena za Zagreb Film Festival. Vodit će je vodeći europski stručnjaci za publiku, marketing, distribuciju i transmedije. Polaznici će steći detaljan uvid u ponašanje publike i potrošača, trendove i strategije u marketingu i distribuciji te nove poslovne modele.

Struktura Multiplatformske poslovne škole
Multiplatformska poslovna škola je dvodnevni tečaj na Zagreb Film Festivalu. Sastoji se od predavanja otvorenih i za javnost te zasebnih konzultacija za odabrane projekte, pod vodstvom stručnjaka-mentora.

Sadržaj tečaja na Multiplatformskoj poslovnoj školi
Na tečaju će biti riječi o novim, višeplatformskim strategijama kinodistribucije, sastavljanju marketinškog plana i plana distribucije (povećanje učinkovitosti, strategije za zajednice), razumijevanju marketinških načela, digitalnom prikazivanju i distribuciji, navikama publike/korisnika, marketinškim konceptima i pozicioniranju projekata te novim poslovnim modelima i tržištima.

Satovi s mentorima i konzultacije
Svaki polaznik imat će svog mentora koji će mu davati konzultacije i voditi ga tijekom dvodnevnog tečaja. Na satovima koje vode mentori sudionike će se poticati da osmisle višeplatformsku marketinšku i distribucijsku kampanju za svoj projekt.



Media Business School (MBS)
neprofitna je organizacija za edukaciju, istraživanje i razvoj audiovizualnog sektora zbog unapređenja kvalitete projekata i njihovih mogućnosti na suvremenom tržištu. MBS pruža cjelovitu obuku i savjetodavne programe pod vodstvom svog stručnog tima: od specijaliziranih tečajeva za početnike do intenzivnih treninga za iskusne profesionalce. U programima MBS-a, koji su dosad realizirani u dvadesetak država, tijekom protekla dva desetljeća sudjelovalo je preko 5 000 profesionalaca.

Nadine Luque – direktorica aktivnosti, Media Business School
Nadine Luque aktivna je u filmskoj industriji više od dvadeset godina. Tijekom karijere bavila se međunarodnom prodajom i razvojem igranih filmova te edukacijom (u Media Business Schoolu od 1992. do 1995.). Suosnivačica je radionica Arista Story Editor Workshops, čija je glavna voditeljica bila od 1995. do 1997. godine. Radila je kao voditeljica razvoja i produkcije u odsjeku za produkciju na engleskom jeziku vodeće španjolske nezavisne produkcijske kuće Lolafilms UK Andresa Vicentea Gomeza. Kao potpredsjednica za razvoj i produkciju nadgledala je razvoj, financiranje i produkciju niza filmova: Revolucija i strast Johna Malkovicha, Gaudi Afternoon Susan Seidelman, Tri tenora Manola Gomeza Pereire, Shanghai Spell Fernanda Truebe i Rain Katherine Lindberg. Od 2002. do 2010. producirala je i koproducirala Ricordati di Me Gabrielle Muccino i Svilu Françoisa Girarda. Koordinirala je objavljivanje Sudokua u Italiji s izdavačem Fandango Libri i stvorila kanal Zini za video na zahtjev (VoD) za distribuciju nezavisnih filmova. Trenutačno je direktorica aktivnosti u Media Business School, a pruža i konzultacije za VoD platformu Universcine. Od 1995. članica je žirija berlinskog programa za stipendije Nipkow, a članica je i Europske filmske akademije.





Yareri Aguilar – koordinatorica tečaja Media Business Schoola
Yareri Aguilar koordinatorica je tečaja. Diplomirala je komunikacijske znanosti na Universidad Tecnológica de México 2003. godine. Profesionalnu karijeru započela je iste godine kao urednica produkcije za specijalizirane emisije na latinoameričkoj TV-kući Azteca. Godine 2004. zaposlila se kao voditeljica klijenata u meksičkoj agenciji za odnose s javnošću SELF, čiji su glavni klijenti Warner Home Video Mexico i Morelia Film Festival. Godine 2007. proširila je karijeru na Španjolsku i Belgiju. U studenom iste godine pridružila se ekipi Media Business Schoola.





Predavači

Ian Ginn - Hubbub Media, Nizozemska
Ian Ginn je transmedijski story architect i experience designer. Osmišljava vlastite kreativne projekte za zabavnu industriju, a ujedno pruža strategijske i kreativne usluge raznim brandovima, tvrtkama i organizacijama. Kao predani pedagog, vodi stručne radionice po cijeloj Europi. Gostujući je predavač na doktorskom studiju Vodstva u kreativnim industrijama na Sveučilištu u Darmstadtu i međunarodnom transmedijskom studiju EUCROMA na Danskoj nacionalnoj filmskoj školi. Često govori na konferencijama i sudjeluje u radu think-tankova: na MIP Cube-u u Cannesu, Londonskom sajmu knjiga, EBU TV samitu u Luzernu, TEDxTransmediji u Ženevi i Rimu, Storyworldu u Los Angelesu i San Franciscu, Colombiji 3.0 u Bogoti.... Član je savjetodavnog odbora fonda Screen New South Wales Interactive Media i član žirija za dodjelu digitalnih Emmyja 2013. godine.






Michael Gubbins - Sampo Media, UK
Michael Gubbins iskusan je novinar, analitičar i konzultant. Radi u filmskoj i medijskoj industriji i industriji zabave, s posebnim naglaskom na programe na zahtjev i promjene u sferi digitalnih tehnologija. Osnivač je SampoMedije, predsjeda Velškom filmskom agencijom i bivši je urednik Screen Internationala i Music Weeka. Gubbins je poznati voditelj, uvodni govornik i organizator konferencija po cijeloj Europi, uključujući i prestižna događanja za organizacije poput Europa Cinemas, European Audiovisual Observatory, Europa Distribution, Inside Pictures, the European Think Tank, Media Business School, Europski parlament, Power to the Pixel, CineRegio, Danski filmski institut, BFI i festivale Cannesu, Berlinu, Rotterdamu, Edinburghu, Londonu i Göteburgu. Neke od njegovih zamisli vezanih uz transmedije i međukulturalne promjene sada postaju dio strategije Velške filmske agencije. Njegov rad na filmu i u srodnim sektorima omogućava mu uvid u medijski vrijednosni lanac. Praktično ostvarivanje svojih znanja pronalazi i u polju tradicionalne filmske industrije, ali i digitalne inovacije.





Marco Odasso - 709 Media Room, Španjolska
Marco Odasso diplomirao je novinarstvo na Londonskoj školi za novinarstvo. Honorarno je radio za brojne novine i časopise (Le Nouvelle Economiste – Francuska, Il Giornale – Italija). Specijalizirao se za reportaže o tehničkim aspektima filmske industrije. Postao je urednik u vodećem španjolskom časopisu iz branše Producción Profesional. Nakon toga, 2003. godine, zaposlio se kao menadžer za marketing i komunikacije za Španjolsku i Portugal u tvrtki Avid Technology. Dvije godine kasnije postao je menadžer za obrazovanje za europsko tržište. Godine 2007. napustio je Avid i postao strateg za društvene medije. Radio je na različitim kampanjama za brojna tržišta, na primjer za film Elitni odred. Razvio je medijske strategije za brandove kao što su AxiCom, ADT, Systematic Spain, Estudio Polonio i drugi. Godine 2011. postaje viši stručnjak za odnose s javnošću i komunikacije u Canal Plus Spain, tvrtki koja se intenzivno bavi aktivnostima vezanima za društvene medije, naročito za popularne serije poput Igre prijestolja, Momci s Madisona i Carstvo poroka. Predaje na poslijediplomskom studiju online menadžerstva i komunikacija 2.0 na madridskoj Escuela CES.





Lisbet Stolberg - Scanbox Entertainment, Danska
Lisbet Stolberg profesionalnu je karijeru započela kao konzultantica za digitalne medije u Omnicom Media Group u Danskoj. Savjetovala je velike danske tvrtke o internetskim medijskim strategijama. Od 2002. radi u filmskoj distribuciji. Trenutačno je menadžerica za marketing u Scanbox Entertainment, gdje se bavi međunarodnom nabavom, razvojem lokalnih filmskih projekata i distribucijom filmova u četiri skandinavske zemlje. Članica je upravnog odbora te tvrtke.